files/7us07x2v5y4jjmre.jpg
Michalovce| Dukla Michalovce| Iuventa Michalovce| 1 BK MI| MFK Zemplín| ZOS Michalovce| Rimkat| TV Zemplín| CK Bomex
Noviny Zemplína
Hľadanie poďľa názvu
, meniny má , zajtra

Podľa cestujúcich sa úroveň služieb opäť zlepšila

Až 53% cestujúcich si myslí, že služby spoločnosti ARRIVA sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom zlepšili, ďalších 41 % vníma ich úroveň ako stabilnú. Vyplýva to z veľkého prieskumu spokojnosti, do ktorého sa od 22. septembra do 22. decembra 2022 zapojilo až 2 824 respondentov z celého Slovenska.

Prieskum obsahoval 10 otázok, v ktorých mohli cestujúci vyjadriť svoj názor na kvalitu služieb spoločností ARRIVA, ako je kvalita vozidlového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvencia spojov, čistota a poriadok v autobusoch či komunikácia a správanie vodičov. Do prieskumu sa zapojilo 58 % žien a 42 % mužov, pričom najviac respondentov bolo vo veku 26 – 45 rokov.Vysokú výpovednú hodnotu podčiarkuje aj fakt, že takmer polovica (48 %)z nich využíva služby verejnej autobusovej dopravy na dennej alebo takmer dennej báze a ďalších 23 % cestuje autobusom ARRIVA minimálne 3až4-krát týždenne. Medzi cestujúcimi je veľmi obľúbená dopravná čipová karta umožňujúca výhodnejšie cestovanie, ktorú používa takmer 80 percent z nich.

Prieskum potvrdil, že za najdôležitejšie pri výbere verejnej dopravy považujú cestujúci spoľahlivosť (54%), krátku čakaciu dobu (47%), čistotu, pohodlie a komfort (42%), ale aj cenovú dostupnosť (41%).Od svojich cestujúcich získala ARRIVA najvyššie hodnotenie za čistotu a poriadok v autobuse (4,2 z max. 5), dostupnosť informácií o spojoch a tarifách (4,1 z 5) a kvalitu vozidlového parku (3,8 z 5). Celková miera spokojnosti cestujúcich s úrovňou poskytovania služieb spoločnosťami ARRIVA na Slovensku dosiahla nadpriemernú úroveň(3,74 z 5). „Pre spoločnosť ARRIVA sú výsledky tohto prieskumu medzi cestujúcimi dôležitou spätnou väzbou, ktorá nám hovorí, čo robíme dobre a kde máme priestor na zlepšenie. Sme hrdí na to, že naši cestujúci na základe každodennej skúsenosti potvrdili, že ARRIVA neustále zlepšuje kvalitu svojich služieb. Spokojnosť cestujúcich vo verejnej doprave je totiž základnou podmienkou pre zníženie počtu áut v uliciach a na cestách.Z najnovších výsledkov však vyplýva aj to, že rastie význam integrovanej dopravy, ktorá vytvára tlak na presnosť a nadväznosť spojov. Cestujúci tiež pripomenuli, že povolanie vodiča autobusu si vyžaduje nielen technickú zručnosť vo vedení vozidla, ale aj schopnosť komunikovať s ľuďmi a príjemné vystupovanie,“ uviedla Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku. Až 53% respondentov si myslí, že úroveň služieb spoločnosti ARRIVA sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom zlepšila, ďalších 41 % vníma túto úroveň ako stabilnú. Za najdôležitejšie oblasti zlepšenia do budúcnosti cestujúci označili dodržiavanie cestovných poriadkov, správanie vodičov a úroveň zastávok a prístreškov. Záleží im však aj na zhustení spojov a klimatizácii v autobusoch. S podrobnými výsledkami prieskumu spokojnosti cestujúcich spoločnosť ARRIVA oboznámi aj objednávateľov mestskej a prímestskej dopravy, ktorými sú mestá a samosprávne kraje.Ide o cennú informáciu, na základe ktorej môžu objednávatelia v spolupráci s dopravcom ďalej rozvíjať služby verejnej autobusovej dopravy.

.



Uverejnené: 26.05.2023 16:23:52 files/nrq4o7gybdvzjfpi.jpg
Práca v Michalovciach
Práca Michalovce
Reklama
files/xz355oh30psq74gu.jpg
Súťaž
tipovanie
Anketa
Miniaplikace
Pracovné ponuky
tipovanie
Reklama
files/nwmbaks2nfraja7t.jpg
Facebook
Kontakt
redakcia@novinyzemplina.sk

Návštevnosť
TOPlist
©2012 Noviny Zemplína
Generované redakčným CMS systémom HEMERA spoločnosti NIKA PRESS s.r.o.